Tuesday, May 6, 2014

Hangeng and Joo Won will be in the same movie together!



Just hearing that these two amazing people will be in one movie together is already making me super excited!

Sim Entertainment is currently stepping foot into the Chinese market with their actor Joo Won, and as they stated on May 5, his next project will be a Chinese film titled Xiao You Qiao Mu. Starting from the middle of this month, the Korean actor will be traveling back and forth from Korea and China to film for the movie.

Director Lee Sang Gyu of Yuehua Entertainment‘s Korean branch said,

Joo Won’s dramas received a lot of love in China and he is also receiving a lot of interest from the fans after the recent reports came out about his appearing in drama ‘Nodame Cantabile.’ Considering the Hallyu wave in China, this production will likewise be a considerable hit. There will be a positive result from this collaboration between the best Chinese film partner and Joo Won’s acting skills.

Xiao You Qiao Mu will be a joint Korean-and-Chinese film as well as an investment and distribution collaboration between China Film, a production company, and Yuehua Entertainment. Hangeng has also been cast in the movie, and Jo Jin Gyu will take on the job of directing the movie.

Xiao You Qiao Mu will be a melodrama based on an internet novel that revolves around the love story involving three men and one woman.

Meanwhile, Joo Won’s latest film, Fashion King, will be played for the first time at the 67th Canne Films Festival.

[TRANS]mendengar bahwa dua orang menabjubkan ini akan berada di satu film bersama-sama sudah membuat saya super bersemangat!

Sim Entertainment sudah melangkah kaki ke pasar Cina dengan aktor merekan Joo Won dan seperti yang dikatakan mereka  pada tanggal 5 Mei, proyek berikutnya akan menjadi film Cina berjudul Xiao Qiao Anda Mu. Mulai dari pertengahan bulan ini, aktor Korea akan melakukan perjalanan bolak-balik dari Korea dan China untuk film untuk film ini.

Direktur Lee Sang Gyu dari Korea Yuehua Entertainment mengatakan,

Drama Joo Won menerima banyak cinta di Cina dan ia juga menerima banyak minat dari fans setelah laporan terbaru keluar dan dia muncul dalam drama 'Nodame Cantabile'. Mengingat gelombang Hallyu di China, produksi ini juga akan hit . Akan ada hasil positif dari kerjasama ini antara mitra terbaik film Cina dan kemampuan akting Joo Won.

Xiao Qiao Mu akan menjadi Film bersama Korea-dan-Chinese  serta kolaborasi investasi dan distribusi antara China Film, sebuah perusahaan produksi, dan Yuehua Entertainment. Hangeng juga telah berperan dalam film, dan Jo Jin Gyu akan mengambil tugas sebagai mengarahkan film.

Xiao Qiao Mu akan menjadi melodrama berdasarkan novel internet yang berkisar pada kisah cinta yang melibatkan tiga pria dan seorang wanita.

Sementara itu, film terbaru Joo Won, Fashion King, akan bermain untuk pertama kalinya di 67th Cannes Film Festival.

Credit: Sim Entertainment, Yuehua Entertainment & 24-7kpop.com  sup3rjunior
Trans : @titathatita407
Reupload : Onlyusuperjunior.blogspot.com

No comments:

Post a Comment